Método Negret: Propuesta Pedagógica Para Fortalecer Las Competencias De Lectura Y Escritura En Niños Y Niñas De Transición Del Colegio La Amistad I.E.D
The Negret Method began to be implemented in the La Amistad school with the boys and girls of the transition grade, from there I noticed the problems they had in reading and writing, then the decision was made to put the Negret Method into practice, contributing different activities from this applic...
Saved in:
Main Author: | Perez Zarate, Lina Marcela |
---|---|
Other Authors: | Hidalgo Ramirez, Alba Luz |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/4995 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Neurociencias y educación: brechas, desafíos y perspectivas
By: Vargas Vargas, Rafael Antonio
Published: (2018) -
Neurosciences and education: gaps, challenges and perspectives
By: Vargas Vargas, Rafael Antonio
Published: (2021) -
Neurosciences and education: gaps, challenges and perspectives
By: Vargas Vargas, Rafael Antonio
Published: (2018) -
El juego y la música como estrategia para la enseñanza de inglés en niños y niñas del grado transición del colegio la Amistad (IED)
By: Neiza Conde, Nancy Liliana
Published: (2021) -
Estrategias para fortalecer el desarrollo de la motricidad fina en los estudiantes de preescolar del Colegio Alegría Del Niño Riohacha – Guajira
By: Amaya, Yukeris Carmen
Published: (2021)