Disfunciones visomotoras y visoperceptuales en niños con diagnóstico de TDAH en una institución educativa
There is little information from studies in Colombia and specifically in the city of Medellín evaluating the visual-perceptual abilities of school children diagnosed with attention deficit hyperactivity disorder syndrome (ADHD) because this disorder is managed by different specialties. Bibliographic...
Saved in:
Main Authors: | Sánchez Barrera, Lady Patricia, Gómez Jaramillo, Yurany |
---|---|
Other Authors: | Gómez Montaña, Wilson Camilo |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/2671 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Alteraciones oculares y visuales en pacientes con Trastorno de Déficit de Atención e Hiperactividad (TDAH). Revisión bibliográfica
By: Tobón Cataño, Karolina, et al.
Published: (2022) -
Parkinsonismo y habilidades visoperceptuales: Revisión bibliográfica
By: Abril, Lizeth A., et al.
Published: (2022) -
Entrenamiento viso-perceptual de relaciones espaciales: presente y futuro de la terapia visual
By: Quiroga Báez, Viviana Paola, et al.
Published: (2021) -
Abordaje teórico con relación al TDAH en el entorno escolar
By: Guatapi Cifuentes, Greicy Lorena
Published: (2021) -
Salud más preventiva y menos curativa
By: Ramírez Arcos, Diana Paola
Published: (2024)