Plan de negocios para la creación de una empresa de consultoría a través de E-commerce 2.0 en la ciudad de Bogotá, D.C.
This business plan focused on the development of an e-commerce 2.0 consulting model in Bogotá, integrating Multimodal Generative Artificial Intelligence (MGAI) technologies and “no code” tools that enable its implementation without the need for programming. The proposal aims to reduce friction (cogn...
Saved in:
Main Author: | Sánchez Romero, María Isabel |
---|---|
Other Authors: | Roa Monroy , Yesid Fernando |
Format: | Tesis/Trabajo de grado - Monografía - Pregrado |
Language: | Español |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2025
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/12394 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Estudio Para La Implementación Del E-Commerce En La Empresa Óptica San Juan De La Ciudad De Neiva
By: Esquivel Oviedo, David Santiago, et al.
Published: (2022) -
Venta y distribución de flores exóticas por medio de comercio electrónico a nivel Internacional
By: Diaz Trujillo, Inyer Alejandro
Published: (2021) -
Sistema inteligente de video vigilancia para la detección de caídas y monitorización de signos vitales (FC)
By: Quintero Benavides, Dario Fernando, et al.
Published: (2021) -
CrossBorder e-Commerce: Nuevo acontecimiento en la Internacionalización de las MiPymes en Colombia
By: Escobar Alarcón, Kelly Johana
Published: (2021) -
Proyecto de exportacion de piña colombiana a cesena, Italia
By: Aldana Andrade, Valery Stefhany
Published: (2021)