Aproximaciones conceptuales a la comprensión de la subjetividad política del docente en derechos humanos
Some problematic guidelines immersed in the category of political subjectivity of teachers in the field of human rights education are addressed. The reflection of which runs between the justifications of the ontology of the self and the epistemologically based explanatory efforts of the collective c...
Saved in:
Main Author: | Fernández Fonseca, Edgar |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1667 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11453 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Aproximaciones conceptuales a la comprensión de la subjetividad política del docente en derechos humanos
By: Fernández Fonseca, Edgar
Published: (2023) -
Discursos y prácticas de los procesos de enseñanza de los derechos humanos: un análisis sociológico del discurso al caso de Bogotá 2004-2020
By: Fernández Fonseca Edgar
Published: (2025) -
Educación en derechos humanos en Colombia: estado del arte de las investigaciones en la educación formal: Human Rights Education in Colombia: State of the Art of Research in Formal Education
By: Franco Bautista, Karen Maricel
Published: (2022) -
Human Rights Education in Colombia: State of the Art of Research in Formal Education: Educación en derechos humanos en Colombia: estado del arte de las investigaciones en la educación formal
By: Franco Bautista, Karen Maricel
Published: (2022) -
Conocimiento Sobre Derechos Humanos y Mecanismos de Protección en Los Estudiantes de La Institución Educativa Gustavo Torres Parra
By: Losada Mendéz, Juan José, et al.
Published: (2024)