Orientaciones pedagógicas que enriquezcan las prácticas evaluativas universitarias desde TIC y Ludoevaluación
In this writing, pedagogical guidelines are proposed related to the design, development and evaluation of experiences enriched with Ludoevaluación, an alternative strategy to traditional assessment, which takes advantage of the benefits provided by Information and Communication Technologies (ICT) an...
Saved in:
Main Author: | Astorga Acevedo, Cinthia Milena |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1409 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11434 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Orientaciones pedagógicas que enriquezcan las prácticas evaluativas universitarias desde TIC y Ludoevaluación
By: Astorga Acevedo, Cinthia Milena
Published: (2022) -
Contribución de las TIC para la mejora de la evaluación
By: Fonseca Urango, Melanny Patricia, et al.
Published: (2023) -
Contribución de las TIC para la mejora de la evaluación
By: Fonseca Urango, Melanny Patricia, et al.
Published: (2023) -
Retos de la educación a distancia y virtual en deserción estudiantil Universitaria
By: Benítez- Camargo, Sonia Consuelo, et al.
Published: (2023) -
Retos de la educación a distancia y virtual en deserción estudiantil Universitaria
By: Benítez- Camargo, Sonia Consuelo, et al.
Published: (2023)