Preescolar en casa, el reto de enseñar a través de una pantalla
The following writing allows to count and evaluate the process adapted for the teaching of preschool students during the pandemic that took place in 2020; Taking into account that the teaching of basic sciences had been taught in person and the technological resources in the classrooms were extended...
Saved in:
Main Author: | Wilches Ruíz, Catalina |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1192 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11415 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Preescolar en casa, el reto de enseñar a través de una pantalla
By: Wilches Ruíz, Catalina
Published: (2021) -
Disposiciones normativas para la formación emocional en la educación preescolar
By: Pacheco Giraldo, Juan Carlos, et al.
Published: (2021) -
Disposiciones normativas para la formación emocional en la educación preescolar
By: Pacheco Giraldo, Juan Carlos, et al.
Published: (2010) -
Disposiciones normativas para la formación emocional en la educación preescolar
By: Pacheco Giraldo, Juan Carlos, et al.
Published: (2010) -
El papel de la literatura en la formación de los estudiantes del grado quinto de la educación básica primaria desde la perspectiva de los libros de texto del área del lenguaje en el periodo 2020-2022
By: Uribe Hincapie, Richard Alonso, et al.
Published: (2023)