El B-learning un espacio académico para fortalecer la comprensión de la lectura y escritura en los estudiantes universitarios

This presentation shows the interest of a group of researchers to check, analyze and propose a route to widen the B-learning strategy in courses that, due to their characteristics, tend to improve the reading and writing competence of the students of the Bachelor's degrees who belong to the Sch...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: Barrios Mosquera, Norma Constanza, Gámez Gaviria, William Germán, Bermúdez Sánchez, Juan Gabriel, Sánchez, Ana Milena
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Lenguaje:spa
Publicado: UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO 2021
Materias:
Acceso en línea:https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1189
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11412
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
  • Editorial
  • CRAI
  • Repositorio
  • Libros