Math for all
It is exposed how to use games as an innovative tool within the District Educational Institution (IED) Colegio Paulo Freire to contribute to the inclusive development of mathematical logical thinking and attitude towards discipline.
Saved in:
Main Authors: | Mabel Ángel , Zaida, Moreno, Nelson Enrique |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1127 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11380 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Matemáticas para todos
By: Mabel Ángel , Zaida, et al.
Published: (2021) -
Aprendizaje basado en el juego en el programa universitario para personas con discapacidad intelectual Todos Somos Campus: Game-Based Learning within the University Program for People with Intellectual Disabilities We are All Campus
By: Belmonte, María Luisa, et al.
Published: (2024) -
Diseño de material para apoyar el proceso de enseñanza aprendizaje en los estudiantes de ciclo IV
By: Rodríguez Cabezas, Diana Katherine
Published: (2021) -
Diseño de material para apoyar el proceso de enseñanza aprendizaje en los estudiantes de ciclo IV
By: Rodríguez Cabezas, Diana Katherine
Published: (2021) -
Desarrollo del pensamiento geométrico de niños de básica primaria a través de actividades lúdico-recreativas en el marco de un curso de extensión
By: Monsalve Rojas, César Augusto
Published: (2021)