Models Implemented in Science Teaching: A Systematic Review: Modelos de argumentación aplicados en la enseñanza de las ciencias: una revisión sistemática
Introduction: The purpose of this review paper is to report on the most representative models of argumentation used in the field of science education, as well as a description of their scope and contributions in the last two decades. Methodology: The research is based on a qualitative exploratory st...
Saved in:
Main Authors: | Alvarez Garcia, Lida Milena, García Martínez, Álvaro |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1424 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11046 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Modelos de argumentación aplicados en la enseñanza de las ciencias: una revisión sistemática: Models Implemented in Science Teaching: A Systematic Review
By: Alvarez Garcia, Lida Milena, et al.
Published: (2023) -
La argumentación en el aula. Revisión documental de publicaciones de 1994 a 2019.
By: Manrique Castillo, Jessica Stefania, et al.
Published: (2021) -
La argumentación matemática una herramienta para el desarrollo en procesos de enseñanza-aprendizaje en la escuela
By: Clavijo Martínez,Sebastián
Published: (2025) -
De la argumentación a la demostración a través del planteamiento y la resolución de problemas matemáticos con programación
By: Casilimas Sánchez, Luis Gabriel
Published: (2022) -
Método visual para la formación de competencias laborales
By: Beltrán Alvarado, Gonzalo Alfonso
Published: (2024)