Distance Teaching and Learning of Geography in the Framework of the Covid-19 Pandemic: Contribution from Venezuelan Students : La enseñanza y el aprendizaje a distancia de la geografía durante la pandemia de covid-19: aporte desde los estudiantes venezolanos
Introduction: This study aimed to analyze the distance teaching of Geography in Venezuelan general secondary education in the framework of the covid-19 pandemic based on the perception of the students of the San Antonio de Padua Private Educational Unit. Methodology: The methodology used is based on...
Saved in:
Main Author: | Labarca-Rincón, Ramón |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1422 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11045 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
La enseñanza y el aprendizaje a distancia de la geografía durante la pandemia de covid-19: aporte desde los estudiantes venezolanos: Distance Teaching and Learning of Geography in the Framework of the Covid-19 Pandemic: Contribution from Venezuelan Students
By: Labarca-Rincón, Ramón
Published: (2023) -
Reconociendo el espacio geográfico: orientación, ubicación, localización. Unidad didáctica para la enseñanza-aprendizaje de la geografía con estudiantes de grado sexto
By: Roa Sierra, Saira Valentina
Published: (2021) -
El riesgo de inundación en el contexto actual de cambio climático. Propuestas didácticas para su enseñanza en la Geografía escolar: The flood risk in the current context of climate change. Didactic proposals to teach in the school Geography
By: Morote, Álvaro-Francisco, et al.
Published: (2021) -
The flood risk in the current context of climate change. Didactic proposals to teach in the school Geography: El riesgo de inundación en el contexto actual de cambio climático. Propuestas didácticas para su enseñanza en la Geografía escolar
By: Morote, Álvaro-Francisco, et al.
Published: (2021) -
CLIL in the English as a Foreign Language (EFL) University Class: Incorporating Thematic World maps in Learning
By: Habte-Gabr, Ezana E.
Published: (2017)