Educational Inclusion in High School: Analysis of Thirteen Investigations Published in Electronic Journals from 2012 to 2022: Inclusión educativa en bachillerato: análisis de trece investigaciones publicadas en revistas electrónicas de 2012 a 2022
Introduction: The question that guides this work is what are the main categories that are identified in the articles published on educational inclusion in high school from 2012 to 2022 and what are the most outstanding characteristics of the research? For this reason, the objective of this work is t...
Guardado en:
Autores principales: | Montoya González, Ana Isabel, Vásquez Atochero, Alfonso |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2023
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1303 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11037 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
La inclusión educativa en bachillerato: análisis de trece investigaciones publicadas en revistas electrónicas de 2012 a 2022: Educational Inclusion in High School: Analysis of Thirteen Investigations Published in Electronic Journals from 2012 to 2022
Por: Montoya González, Ana Isabel, et al.
Publicado: (2023) -
CAIS Centro De Ayuda E Inclusión Social En Neiva-Huila
Por: Mayorga Solano., Juan Rafael
Publicado: (2022) -
The coordinates of Inclusive Architecture: between the concept of disability and sustainability
Por: Solano-Meneses, Eska Elena
Publicado: (2021) -
The coordinates of Inclusive Architecture: between the concept of disability and sustainability
Por: Solano-Meneses, Eska Elena
Publicado: (2021) -
Análisis de la evolución, desafíos y logros en la inclusión educativa en Colombia
Por: Puentes Ibañez, Jaiddy Michelle, et al.
Publicado: (2023)