Socio-emotional Effects of the Pandemic on Teachers in the City of Pichilemu: Speech Analysis: Efectos socioemocionales de la pandemia en docentes de la comuna de Pichilemu: análisis del discurso
The objective of this study is to evaluate the socio-emotional impact of the pandemic in a group of teachers from the city of Pichilemu in the Libertador Bernardo O'Higgins Region in Chile, through discourse analysis establishing the degree of impact on their quality of teaching life as a resul...
Guardado en:
Autor principal: | Córdova Seguel, Rodrigo |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2022
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1180 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11025 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Efectos socioemocionales de la pandemia en docentes de la comuna de Pichilemu: análisis del discurso: Socio-emotional Effects of the Pandemic on Teachers in the City of Pichilemu: Speech Analysis
Por: Córdova Seguel, Rodrigo
Publicado: (2022) -
Instructivo de procedimiento para la realización de pruebas a equipos de subestaciones eléctricas transformadores de corriente soportado en plataforma virtual
Por: Toloza Rubio, Ferley Arturo
Publicado: (2021) -
La importancia de los problemas socioambientales y su adecuación en los libros de texto de geografía según la opinión del alumnado: The Importance of Socio-environmental Problems and their Adequacy in Geography School Textbooks According to the Opinion of Students
Por: Sorribas Segura, Belén, et al.
Publicado: (2024) -
An Integral Method of Environmental Design for identifying habitability factors. An approach from a socio-environmental baseline
Por: Cortés-Cely, Oscar, et al.
Publicado: (2021) -
An Integral Method of Environmental Design for identifying habitability factors. An approach from a socio-environmental baseline
Por: Cortés-Cely, Oscar, et al.
Publicado: (2014)