Listening to the voices of teachers
This article is the product of the research “Beliefs of a Group of Thirteen Teachers about the Labour Conditions that Dignify or Make their Profession Precarious”, which intends to make known the teacher’s beliefs through their own voice, using Grounded Theory as a research method, techniques like s...
Guardado en:
Autor principal: | Delgado Casallas, Ángela |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2014
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/626 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10962 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Listening to the voices of teachers
Por: Delgado Casallas, Ángela
Publicado: (2021) -
Escuchando las voces de los profesores
Por: Delgado Casallas, Ángela
Publicado: (2014) -
Social practices, teachers, and middle school education in Bogota: Prácticas sociales, maestros y educación media en Bogotá
Por: Gómez Marrugo, Edie
Publicado: (2024) -
Prácticas sociales, maestros y educación media en Bogotá: Social practices, teachers, and middle school education in Bogota
Por: Gómez Marrugo, Edie
Publicado: (2024) -
El Teatro Como El Arte Que Posibilita a Los Estudiantes De Grado Quinto del Colegio Gimnasio Nuevo Suba Una Nueva Forma de Dar a Conocer e Interpretar su Entorno Escolar
Por: Toro Vallejo, Aydee Yanira
Publicado: (2024)