Neurosciences and education: gaps, challenges and perspectives
Neurosciences have generated great interest and enthusiasm in recent decades in various fields of knowledge. One of these fields is education. As a result the term neuro-education was suggested. However, there is a gap between the two areas: neuroscience has accumulated experimental evidence about t...
Guardado en:
Autor principal: | Vargas Vargas, Rafael Antonio |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/533 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10897 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Neurosciences and education: gaps, challenges and perspectives
Por: Vargas Vargas, Rafael Antonio
Publicado: (2021) -
Neurociencias y educación: brechas, desafíos y perspectivas
Por: Vargas Vargas, Rafael Antonio
Publicado: (2018) -
Narrativas de un Hombre de 60 Años con Accidente Cerebro Vascular, de la Ciudad de Bogotá.
Por: Vega Malagón, Angie Estefany
Publicado: (2024) -
El movimiento consciente en el estudio de la técnica para guitarra
Por: Gómez González, Nelson
Publicado: (2017) -
El conscious movement in the study of guitar technique
Por: Gómez González, Nelson
Publicado: (2021)