Sensory Modulation and Learning Disabilities in School-aged Children with Epilepsy
The objective of this paper is to analyze and characterize the relationship between Sensory Modulation Disorders and Learning Disabilities based on Fundamental Learning Components and examine how this relationship determines the schoolprognosis of children with Epilepsy between 7 and 10 years old. D...
Saved in:
Main Authors: | Izquierdo Bello, Álvaro Hernando, Ramírez Bayona, Daniela |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/529 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10895 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Sensory Modulation and Learning Disabilities in School-aged Children with Epilepsy
By: Izquierdo Bello, Álvaro Hernando, et al.
Published: (2021) -
Modulación sensorial y dificultad de aprendizaje en niños escolares con epilepsia
By: Izquierdo Bello, Álvaro Hernando, et al.
Published: (2018) -
Arquitectura sensorial como factor de diseño en el espacio público
By: Gaviria Mejía, Mario Alberto
Published: (2021) -
Criterios de inclusión social para la educación formal e informal, de las personas con movilidad reducida del municipio de Candelaria, Valle del Cauca.
By: Cusi Perea, Stephania
Published: (2022) -
Acompañamiento interactivo y didáctico de estimulación sensorial y aprendizaje, en niños con déficit de atención e hiperactividad entre los 6 a 9 años, interviniendo desde un escenario terapéutico
By: Lozano Cuaspa, Nicolle Edith
Published: (2022)