Teacher Education as an Essential Condition for Success in the Development of Writing in the Classroom
This article is derived from a diagnostic exercise of the performance of five teachers of Spanish language in fifth level of elementary school in five schools of different socio-economic status. To this aim three matrices were developed to analyze class planners, notebooks and written tasks in an ac...
Guardado en:
Autores principales: | Rosales Guacales, Cristian, Murcia, Yuly Andrea, Rodríguez Ramírez, Lina, Díaz Rojas, Sandra |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2017
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/469 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10855 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
La Teacher Education as an Essential Condition for Success in the Development of Writing in the Classroom
Por: Rosales Guacales, Cristian, et al.
Publicado: (2021) -
La formación docente como una condición esencial para el éxito en el desarrollo de la escritura en el aula
Por: Rosales Guacales, Cristian, et al.
Publicado: (2017) -
Competence of university teachers: theoretical alternative
Por: Tovar-Gálvez, Julio César
Publicado: (2011) -
La Competence of university teachers: theoretical alternative
Por: Tovar-Gálvez, Julio César
Publicado: (2021) -
Programa de formación de profesores en competencias TIC: una oportunidad para fortalecer la práctica pedagógica
Por: Botía Martínez, Mary Luz, et al.
Publicado: (2023)