El conocimiento de la educadora infantil: una aproximación a su construcción
This article is a contribution to reflection on how institutionalized practices in early childhood education have shaped the understanding of Child Educator (ChE) and how it should move to new constructions and understandings. This text show us some investigative movements interested in understandin...
Saved in:
Main Author: | Vergara Arboleda, Maribel |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/297 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10794 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
El conocimiento de la educadora infantil: una aproximación a su construcción
By: Vergara Arboleda, Maribel
Published: (2012) -
El conocimiento de la educadora infantil: una aproximación a su construcción
By: Vergara Arboleda, Maribel
Published: (2021) -
El conocimiento profesional de una educadora infantil: análisis de los elementos que posibilitan su comprensión
By: Gutiérrez P, Alice Marcela, et al.
Published: (2013) -
Investigación científica, práctica y experiencia: una reflexión sobre la formación de maestros en educación infantil
By: Gómez Bohórquez, Pilar Tatiana, et al.
Published: (2021) -
Scientific research, practice and experience: a reflection about preschool teacher training
By: Gómez Bohórquez, Pilar Tatiana, et al.
Published: (2021)