Caracterización de las inteligencias múltiples y los estilos de aprendizaje en 7° y 8° grado de una institución pública del corregimiento Guacamayal, del municipio Zona Bananera.
The purpose of this study is to characterize multiple intelligences and learning styles in 7th and 8th grade students of a public institution in the Guacamayal district, in the Zona Bananera municipality. Therefore, relate the theoretical approaches that both models have, from some perspectives. Thi...
Saved in:
Main Authors: | Orozco Garcia, Carlos Daniel, Iglesias Rangel, Laura Vanessa |
---|---|
Other Authors: | Perea Chávez, Mayerlis Patricia |
Format: | Estudio descriptivo |
Language: | Español |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10150 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Internalización de la Teoría de las Inteligencias Múltiples Mediante el Uso de una Propuesta Pedagógica Diseñada Para Docentes
By: Tamayo, Luisa Fernanda
Published: (2024) -
“Mecanismos de acción de los receptores esteroideos que modulan la respuesta protectora en la esclerosis múltiple”.
By: Avila Garavito, Cynthia Paola
Published: (2022) -
Teaching a foreign language through the multiple intelligences. An attempt for improving the English language level in sixth grade students from Colegio Distrital Gustavo Restrepo
By: Márquez Fandiño, César Augusto
Published: (2024) -
Diseño de compuertas lógicas cuaternarias CMOS en modo voltaje
By: Galindo Rodríguez, María José
Published: (2021) -
La competencia Canguro Matemático
By: Akveld, Meike, et al.
Published: (2023)