Diseño y evaluación de una estrategia de aprendizaje basado en problemas para la transformación de actitudes ecológicas en grado sexto
The importance of developing ecological attitudes is unquestionable in the educational field, given the potential impacts that may be fostered in students. Therefore, this study investigates the impact of Problem-Based Learning (ABP) on the ecological attitudes of sixth grade students towards climat...
Saved in:
Main Author: | Londoño Rojas Jenniffer Tatiana |
---|---|
Other Authors: | Gonzalez Reyes Ronald Andres |
Format: | Estudio descriptivo |
Language: | Español |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10039 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Evaluación de las Huellas Ambientales Para la Facultad de Ingeniería Ambiental y Civil de la Universidad Antonio Nariño Sede Sur
By: Soto Díaz, Leidy Tatiana
Published: (2024) -
Análisis Antropogénico Y Del Cambio Climático Que Impactan Los Paramos, Complejo Cruz Verde
By: Hernández Sanabria, Yuli
Published: (2024) -
Análisis de la Vulnerabilidad en Función al Cambio Climático del Recurso Hídrico en el Municipio de Soacha Cundinamarca
By: Donado Meza, Edgardo Jesús
Published: (2024) -
El riesgo de inundación en el contexto actual de cambio climático. Propuestas didácticas para su enseñanza en la Geografía escolar: The flood risk in the current context of climate change. Didactic proposals to teach in the school Geography
By: Morote, Álvaro-Francisco, et al.
Published: (2021) -
The flood risk in the current context of climate change. Didactic proposals to teach in the school Geography: El riesgo de inundación en el contexto actual de cambio climático. Propuestas didácticas para su enseñanza en la Geografía escolar
By: Morote, Álvaro-Francisco, et al.
Published: (2021)