Revisión de literatura de la pedagogía aplicada en la cátedra de la paz en Colombia para el período 2019-2024
This compilation monograph investigates the way in which different sources and authors conceptualize, execute and reflect on the peace class as a tool for education, teaching and transformation in different areas and contexts framed in the armed conflict and post-agreement with the FARC. EP. This in...
Saved in:
Main Author: | Camargo Ramírez Hernán David |
---|---|
Other Authors: | Dworaczek Conde Helga Ofelia |
Format: | Estudio descriptivo |
Language: | Español |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10036 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Ambiente de Aprendizaje Virtual: una oportunidad para la construcción de la Cátedra de la Paz
By: Juan Nicolás Jaramillo Manrique
Published: (2022) -
Pedagogías Alternativas, paz y discursos de odio
By: Díaz García, Leslye, et al.
Published: (2023) -
Pedagogías Alternativas, paz y discursos de odio
By: Díaz García, Leslye, et al.
Published: (2023) -
Paz, violencias y memoria histórica: tejiendo saberes para la construcción de la paz en la escuela. Unidad didáctica para la promoción de escenarios de paz en la escuela con estudiantes de grado 9
By: Castañeda, Óscar
Published: (2023) -
La memoria histórica como herramienta pedagógica para la enseñanza del conflicto armado colombiano
By: Gaitán Cortés, Eduardo
Published: (2022)