Internalización de la Teoría de las Inteligencias Múltiples Mediante el Uso de una Propuesta Pedagógica Diseñada Para Docentes
The present work tries to be a contribution from Psychology, to improve the quality of Preschool Education. It is a strategy that seeks to change in the teacher the generalized but limited concept that relates intelligence only to those logical-mathematical or linguistic abilities, and that does not...
Saved in:
Main Author: | Tamayo, Luisa Fernanda |
---|---|
Other Authors: | Bermudez, Andreina |
Format: | Estudio descriptivo |
Language: | Español |
Published: |
Psicología (Distancia)
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10027 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Caracterización de las inteligencias múltiples y los estilos de aprendizaje en 7° y 8° grado de una institución pública del corregimiento Guacamayal, del municipio Zona Bananera.
By: Orozco Garcia, Carlos Daniel, et al.
Published: (2024) -
Teaching a foreign language through the multiple intelligences. An attempt for improving the English language level in sixth grade students from Colegio Distrital Gustavo Restrepo
By: Márquez Fandiño, César Augusto
Published: (2024) -
Inteligencia emocional en universitarios homosexuales, víctimas de discriminación
By: Benitez Castillo, Carolina
Published: (2023) -
“Mecanismos de acción de los receptores esteroideos que modulan la respuesta protectora en la esclerosis múltiple”.
By: Avila Garavito, Cynthia Paola
Published: (2022) -
Influencia de la inteligencia emocional en la productividad laboral de Aldeas Infantiles SOS Ibagué
By: Andrade Carrillo, Mayrely Andrea, et al.
Published: (2021)