Los consumidores cara a cara con los mensajes : El efecto cereal y el sexo como promesa de venta
The following article is a reflection in which the expression Cereal Effect is proposed by the author to characterize those marketing campaigns that succeed in affecting consumer`sdecisions throughout whole generations by offering gifts, presents and/or toys to children to attract their attention an...
Saved in:
Main Author: | Bermúdez Castillo, Jairo A. |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2009
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/nodo/article/view/30 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Los consumidores cara a cara con los mensajes : El efecto cereal y el sexo como promesa de venta
By: Bermúdez Castillo, Jairo A.
Published: (2009) -
Los consumidores cara a cara con los mensajes : El efecto cereal y el sexo como promesa de venta
By: Bermúdez Castillo, Jairo A.
Published: (2021) -
Lenguaje no sexista: propuesta para combatir la violencia de género y producir bienestar desde el aula
By: Viteri Vera, Maria del Pilar, et al.
Published: (2023) -
Non-sexist language: A proposal to combat gender violence and produce wellbeing in the classroom
By: Viteri Vera, Maria del Pilar, et al.
Published: (2023) -
Relación entre fluorosis dental y concentraciones de flúor en orina en estudiantes de 7 a 17 años de edad del colegio san miguel vereda el juncal municipio de Palermo Huila
By: Sierra Molina, Elizabeth, et al.
Published: (2024)