Violencia intragénero y las artes escénicas como estrategia de transformación social
Performing arts, as a pedagogical tool, holdtransformative potential to make visible andreframe school coexistence dynamics. Incontexts marked by intragender violence,such as the one observed at the CiudadelaSucre Educational Institution – Sede B inSoacha, these artistic expressions can serve asa me...
Saved in:
Main Author: | Espinosa Martínez, Jhon Fredy |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2025
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/vozavos/article/view/2187 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Caracterización del comportamiento focalizado en violencia escolar de los estudiantes de 9 a 11 de un colegio distrital de bosa.
By: Cubides Rivera, Heydy Yisell
Published: (2024) -
Huellas discursivas de otredad en ámbitos de violencia escolar
By: González, Johanna, et al.
Published: (2015) -
La violencia en Colombia: una perspectiva desde el arte
By: Silva-Cañaveral, Sandra Johana
Published: (2012) -
Consecuencias negativas que trae la violencia escolar sobre la comunicación asertiva entre los estudiantes: propuestas para su mitigación.
By: Bareño Salazar, Andrés Felipe
Published: (2021) -
Discursive Fingerprints of Otherness in School Violence Areas
By: González, Johanna, et al.
Published: (2021)