La importancia de los problemas socioambientales y su adecuación en los libros de texto de geografía según la opinión del alumnado: The Importance of Socio-environmental Problems and their Adequacy in Geography School Textbooks According to the Opinion of Students
Introducion: Currently, there is a great need to deal with social problems in the school environment in order to create a committed and aware society. However, the lack of a critic problematization in the classroom creates inadequate student learning among students and poor development of geographic...
Saved in:
Main Authors: | Sorribas Segura, Belén, Morote Seguido, Álvaro Francisco |
---|---|
Format: | Digital |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1923 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Efectos socioemocionales de la pandemia en docentes de la comuna de Pichilemu: análisis del discurso: Socio-emotional Effects of the Pandemic on Teachers in the City of Pichilemu: Speech Analysis
By: Córdova Seguel, Rodrigo
Published: (2022) -
Socio-emotional Effects of the Pandemic on Teachers in the City of Pichilemu: Speech Analysis: Efectos socioemocionales de la pandemia en docentes de la comuna de Pichilemu: análisis del discurso
By: Córdova Seguel, Rodrigo
Published: (2022) -
Problemas emocionales y conductuales en niños escolarizados según revisión documental de investigaciones empíricas latinoamericanas entre los años 2014 al 2019
By: Pineda Molina, Daniela Vanesa
Published: (2021) -
Comprender la Interacción de los componentes individuales, sociofamiliares y escolares en 3 adolescentes con marcadas conductas disruptivas, en una institución educativa de Cartago Valle
By: Ospina Quintero, Nathalia
Published: (2021) -
Experiencias socioemocionales de docentes relacionados con educación inclusiva en un instituto educativo de Uribia, departamento de la Guajira.
By: Bolaño Barrera, Michel María
Published: (2023)