Pirinola City: Design of material to reinforce lexical competence in English through oral production via Gamification for eleventh grade students at Almirante Padilla School
This degree project focuses on addressing the problem of low lexical proficiency in English among four (4) eleventh grade students at Colegio Almirante Padilla. In the institution, it is recognized that the lack of adequate teaching resources and the absence of effective pedagogical strategies are s...
Guardado en:
Autor principal: | Esteban Gutiérrez, Julieth Vanessa |
---|---|
Otros Autores: | Rivera Farias, Luis Miguel |
Formato: | Estudio explicativo |
Lenguaje: | eng |
Publicado: |
Universidad Antonio Nariño
2024
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9951 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Enseñanza de los problemas de contaminación a través de la plataforma Classcraft para estudiantes de Educación Media de la I.E.D. Almirante Padilla de USME
Por: Nieto Buitrago, Diego Antonio
Publicado: (2022) -
Entrhogam blog, an efl teaching material based on gamification to sixth grade learners.
Por: Piñeros Hincapie, Christian David
Publicado: (2021) -
Gamification as a didactic alternative for the reflection of the ethics of consumption in the framework of the social sciences
Por: Burbano, Alexander, et al.
Publicado: (2021) -
Distinción entre conocimiento léxico y vocabulario en la didáctica del inglés. Revisión bibliográfica
Por: Camargo Rubio, Mauricio Antonio, et al.
Publicado: (2022) -
Idiom Adventures for Young Explorers, strengthening English language competence in 4th graders
Por: Ochoa Bustos Christian David
Publicado: (2024)