Evaluación de una estrategia de formación en educación STEAM para docentes de ciencias naturales de cuatro colegios públicos de Bogotá
STEAM education has aroused great interest in the scientific community due to the positive effect that it might have on educational processes. However, teacher training in this approach for improving classroom practices in the teaching and learning of scientific knowledge is an issue that still requ...
Saved in:
Main Author: | Edison Camacho Tamayo |
---|---|
Other Authors: | Andrés Bernal Ballén |
Format: | Estudio exploratorio |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9875 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Aporte de la metodología STEAM en los procesos curriculares
By: Celis Cuervo, Diego Alexander
Published: (2021) -
Club de robótica Areandino, estrategia STEAM para el desarrollo del pensamiento computacional
By: González Rincón, Laura Johana
Published: (2022) -
Club de robótica Areandino, estrategia STEAM para el desarrollo del pensamiento computacional
By: González Rincón, Laura Johana
Published: (2022) -
Revisión inicial de la literatura sobre la formación de profesores de ciencias naturales desde un enfoque STEAMH en educación secundaria
By: Camacho-Tamayo, Edison, et al.
Published: (2022) -
Revisión inicial de la literatura sobre la formación de profesores de ciencias naturales desde un enfoque STEAMH en educación secundaria
By: Camacho-Tamayo, Edison, et al.
Published: (2022)