Estrategia de ofrecimiento y mejoramiento de servicios turísticos colombianos en los mercados internacionales
This document describes the application of theoretical knowledge of the International Trade career, related to social evaluation of projects, international changes, information systems in international trade and international business in the governmental sphere, performing a business internship at t...
Saved in:
Main Author: | Santoya Mendoza, Jesús David |
---|---|
Other Authors: | Garcia Rodriguez, Jaime Eduardo |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7851 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
El Sistema Férreo Como Dinamizador Del Comercio Exterior En Colombia
By: Pérez Piza, Yessy Tatiana
Published: (2023) -
Análisis de la Cooperación Internacional en el departamento del Valle del Cauca en los periodos comprendidos entre 2018-2021
By: Lina Marcela Rivas Aguilar
Published: (2024) -
Plan De Importación y Comercialización De Repuestos y Accesorios Para Ordenadores Para Una Tienda Virtual.
By: Caicedo Hernández, Geraldine
Published: (2023) -
Comercio Electrónico, La Evolución De Un Comercio Internacional Más Ágil Y Avanzado
By: Camargo Mogollón, José Miguel, et al.
Published: (2023) -
Proyecto De Restructuración De La Empresa Fajas Colombianas Gt Y La Factibilidad Para Incrementar Las Exportaciones De Fajas De Colombia A Ciudad De Guatemala
By: Herrera Quintero, Esteban, et al.
Published: (2023)