La rotación de personal en los centros de atención telefónica: una revisión de literatura
This document aims to carry out a literary review and research aimed at the análisis of the main causes of the Rotation of personnel that occurs in the telephone service centers. To carry out the development of this review and research was carried out through the systematic review approach for the c...
Saved in:
Main Author: | Clavijo Castillo, Nicholls Dayanna |
---|---|
Other Authors: | Montalvo Rodríguez, Juan Carlos |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6576 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Evaluación Del Programa “Somos Reconocimiento” Frente Al Salario Emocional En La Organización Sodexo
By: Nuñez Peña, Yeimy Lorena
Published: (2024) -
Clima Organizacional en una Empresa De Obra Civil
By: Molano Montoya, Marlon Steven
Published: (2024) -
El Clima Organizacional de la Empresa Lavanser S.A.S., Desde la Perspectiva del Personal Operativo
By: Benavides Sotomonte, Sandra Leonor
Published: (2024) -
Análisis documental de la influencia del clima organizacional en colaboradores de diversos sectores económicos latinoamericanos durante la última década
By: Forero Puerto, Yennifer Alejandra
Published: (2022) -
Clima organizacional y satisfacción laboral en los colaboradores de una cadena de supermercados en la ciudad de Cali, 2021
By: Cuero, Johisy M.
Published: (2021)