Transición del plan vallejo tradicional al plan vallejo express

Colombia is an open and free market country, a territory that is known for several of its export products, especially traditional export items. Although the nation is known to other countries, it must compete in the international market. Colombia must bet on international trade with its quality and...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rodrigues Diaz, Gustavo Junior
Other Authors: Mancera de la Peña, Raul Antonio
Format: Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización)
Language:spa
Published: Universidad Antonio Nariño 2022
Subjects:
Online Access:http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6520
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
_version_ 1812646998629679104
author Rodrigues Diaz, Gustavo Junior
author2 Mancera de la Peña, Raul Antonio
author_facet Mancera de la Peña, Raul Antonio
Rodrigues Diaz, Gustavo Junior
author_sort Rodrigues Diaz, Gustavo Junior
collection DSpace
description Colombia is an open and free market country, a territory that is known for several of its export products, especially traditional export items. Although the nation is known to other countries, it must compete in the international market. Colombia must bet on international trade with its quality and its prices. Price is one of the main components for consumers to make purchase decisions and to be competitive, prices must be within the market benchmarks or below them.
format Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización)
id repositorio.uan.edu.co-123456789-6520
institution Repositorio Digital UAN
language spa
publishDate 2022
publisher Universidad Antonio Nariño
record_format dspace
spelling repositorio.uan.edu.co-123456789-65202024-10-09T22:39:53Z Transición del plan vallejo tradicional al plan vallejo express Rodrigues Diaz, Gustavo Junior Mancera de la Peña, Raul Antonio Subvención Subsidio Arancel CIF Bienes de Capital 382 Grant Subsidy Tariff CIF Capital goods Colombia is an open and free market country, a territory that is known for several of its export products, especially traditional export items. Although the nation is known to other countries, it must compete in the international market. Colombia must bet on international trade with its quality and its prices. Price is one of the main components for consumers to make purchase decisions and to be competitive, prices must be within the market benchmarks or below them. Colombia es un país abierto y partícipe en el libre mercado, un territorio que es conocido por varios de sus productos de exportación, especialmente los artículos de exportación tradicionales. Aunque la nación sea conocida para otros países debe competir en el mercado internacional. Colombia debe apostar en el comercio internacional con su calidad y con sus precios. El precio es uno de los principales componentes para que los consumidores tomen decisiones de compra y para ser competitivo los precios deben estar dentro de los referentes del mercado o por debajo de ellos Profesional en Comercio Internacional Pregrado Presencial Monografía 2022-05-11T18:43:38Z 2022-05-11T18:43:38Z 2022-02-17 Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) info:eu-repo/semantics/acceptedVersion http://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6520 DANE. (19 de octubre de 2021). Balanza Comercial. Obtenido de https://www.dane.gov.co/index.php/estadisticas-por-tema/comerciointernacional/balanza-comercial Decreto 1165. (05 de julio de 2019). Bogotá, Colombia. Decreto 1292. (17 de junio de 2015). Bogotá, Colombia. Decreto 1371. (20 de octubre de 2020). Bogotá, Colombia. Decreto 2331. (31 de octubre de 2001). Bogotá, Colombia. Decreto 2394. (24 de octubre de 2002). Bogotá, Colombia. Decreto 285. (26 de febrero de 2020). Bogotá, Colombia. Decreto 4269. (23 de noviembre de 2005). Bogotá, Colombia. Decreto 631. (28 de febrero de 1985). Bogotá, Colombia Decreto Ley 444. (22 de marzo de 1967). Sobre régimen de cambios internacionales y de comercio exterior. Decreto Ley 444 de 1967. instname:Universidad Antonio Nariño reponame:Repositorio Institucional UAN repourl:https://repositorio.uan.edu.co/ spa Acceso abierto Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ info:eu-repo/semantics/openAccess http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 application/pdf application/pdf application/pdf Universidad Antonio Nariño Comercio Internacional Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas Bogotá - Federmán
spellingShingle Subvención
Subsidio
Arancel
CIF
Bienes de Capital
382
Grant
Subsidy
Tariff
CIF
Capital goods
Rodrigues Diaz, Gustavo Junior
Transición del plan vallejo tradicional al plan vallejo express
title Transición del plan vallejo tradicional al plan vallejo express
title_full Transición del plan vallejo tradicional al plan vallejo express
title_fullStr Transición del plan vallejo tradicional al plan vallejo express
title_full_unstemmed Transición del plan vallejo tradicional al plan vallejo express
title_short Transición del plan vallejo tradicional al plan vallejo express
title_sort transicion del plan vallejo tradicional al plan vallejo express
topic Subvención
Subsidio
Arancel
CIF
Bienes de Capital
382
Grant
Subsidy
Tariff
CIF
Capital goods
url http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6520
work_keys_str_mv AT rodriguesdiazgustavojunior transiciondelplanvallejotradicionalalplanvallejoexpress
  • Editorial
  • CRAI
  • Repositorio
  • Libros