Cambridge University. Teaching Geography through English. A CLIL Approach.
It’s not very often that exam preparation manuals are reviewed in journals. However, considering the global scope and impact of Cambridge testing on knowledge, seemingly feedback from educators and content practitioners would serve in terms of updating manuals and their pedagogical paradigms.
Guardado en:
Autor principal: | Habte-Gabr, Ezana E. |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Antonio Nariño
2021
|
Acceso en línea: | http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/592 http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5425 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
- Ejemplares similares
-
Cambridge University. Teaching Geography through English. A CLIL Approach.
Por: Habte-Gabr, Ezana E.
Publicado: (2019) -
Cambridge University. Teaching Geography through English. A CLIL Approach.
Por: Habte-Gabr, Ezana E.
Publicado: (2019) -
CLIL in the English as a Foreign Language (EFL) University Class: Incorporating Thematic World maps in Learning
Por: Habte-Gabr, Ezana E.
Publicado: (2017) -
CLIL en inglés como lengua extranjera en clases universitarias: incorporando mapamundis temáticos en el aprendizaje
Por: Habte-Gabr, Ezana E.
Publicado: (2021) -
CLIL en inglés como lengua extranjera en clases universitarias: incorporando mapamundis temáticos en el aprendizaje
Por: Habte-Gabr, Ezana E.
Publicado: (2017)