E-commerce como estrategia de comercialización para productos naturales a base de la hoja de coca y marihuana.
The present work is a study carried out in the city of Bogotá, which is focused on the analysis of the various medicinal products derived from the use of coca silver and marijuana, approaching an economic approach. The aforementioned study aims to guide the publication of these products through the...
Saved in:
Main Author: | Ulloa Peña, Katherin Julieth |
---|---|
Other Authors: | Mariño, Juan |
Format: | Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Antonio Nariño
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1724 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Conocimientos, actitudes y prácticas de cuidadores de niños/as menores de cinco años con enfermedad diarreica aguda en comunidades indígenas. Una revisión narrativa
By: Blanco Iza, Yuri Alejandra, et al.
Published: (2021) -
Efecto del tomillo (Thymus vulgaris) en heridas postquirúrgicas de OOFOROSALPINGOHISTERECTOMÍA en la clínica veterinaria PET SALUD en la cuidad de Popayán – Cauca
By: Murillo Muñoz Ana Ruth, et al.
Published: (2025) -
CrossBorder e-Commerce: Nuevo acontecimiento en la Internacionalización de las MiPymes en Colombia
By: Escobar Alarcón, Kelly Johana
Published: (2021) -
Propuesta de aplicación del e-commerce para la empresa Nicomar Electronics S.A
By: Guzman Diaz, Juan Sebastian
Published: (2021) -
Alternativa Técnico-Económica Para La Elaboración De Tutores Ecológicos Para El Cultivo De Fríjol En El Municipio De Gutiérrez, Cundinamarca
By: Acuña Guasca, Paola Andrea
Published: (2021)