LA INCIDENCIA DE LA EVALUACIÓN FORMATIVA EN LA MOTIVACIÓN DE LOS ESTUDIANTES
This paper seeks to understand the benefits of formative assessment, in contrast to summative assessment, which bases its method on results and not on processes, thus generating disinterest and demotivation in the learning process on the part of students. The objective is to explore and analyze the...
Saved in:
Main Authors: | Niño Velásquez, Paula Andrea, Pulido Chaparro, Andrés Camilo, Riaño Quevedo, Laura Dayana |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1761 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11513 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
LA INCIDENCIA DE LA EVALUACIÓN FORMATIVA EN LA MOTIVACIÓN DE LOS ESTUDIANTES
By: Niño Velásquez, Paula Andrea, et al.
Published: (2023) -
Contribución de las TIC para la mejora de la evaluación
By: Fonseca Urango, Melanny Patricia, et al.
Published: (2023) -
Contribución de las TIC para la mejora de la evaluación
By: Fonseca Urango, Melanny Patricia, et al.
Published: (2023) -
Tres prototipos de arquitectura efímera como experiencia cultural y turística en el departamento del Huila
By: Perdomo Collazos, Juan David
Published: (2021) -
Las prácticas y los momentos de retroalimentación correctiva de los profesores de preparatoria en la oralidad : Practices and Moments of English Teachers Related to Oral Corrective Feedback in Senior High School
By: Juárez-Díaz, Catalina, et al.
Published: (2022)