Saberes compartidos: integrando desde la interdisciplinariedad
Education in Colombia needs a transformation around the teaching processes that are currently evident. This is due to the fact that in the XXI century, teachers are still using traditional methods and practices to teach. Therefore, this qualitative research is developed, based on the hermen...
Saved in:
Main Author: | Majjul Cabarcas, Yanine Maria |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Language: | spa |
Published: |
UNIVERSIDAD ANTONIO NARIÑO
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1673 https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11459 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
- Similar Items
-
Saberes compartidos: integrando desde la interdisciplinariedad
By: Majjul Cabarcas, Yanine Maria
Published: (2023) -
Diseño de una actividad integradora para la enseñanza del concepto de respiración humana en estudiantes de 7° grado de un colegio del Municipio de Soacha
By: Cárdenas Pérez, Robinson, et al.
Published: (2023) -
Diseño de una actividad integradora para la enseñanza del concepto de respiración humana en estudiantes de 7° grado de un colegio del Municipio de Soacha
By: Cárdenas Pérez, Robinson, et al.
Published: (2023) -
Una escuela para la diversidad: eficacia y tensiones del modelo de educación flexible “tejiendo saberes “en la población adulta.
By: Domínguez Zambrano, Angee Alexandra
Published: (2022) -
Aporte de la metodología STEAM en los procesos curriculares
By: Celis Cuervo, Diego Alexander
Published: (2021)